Italiaans eten in een aangeprezen Italiaans restaurant.

17 december 2023 - Buenos Aires, Argentinië

Zelfs op google heeft Restaurante Marcelo 4,5 sterren. Nou de carpaccio was te zuur van smaak en de pasta bolognese was een aan elkaar klevende pasta die smaakte alsof ie in oud afwas water was gekookt. De rode wijn was wel goed :). Jammer dat ik geen goede Italiaanse keuken gevonden heb. Vanochtend verhuis ik naar het hotel waar alle cruise gasten bij elkaar komen om gezamenlijk midden in de nacht naar het vliegveld te gaan en naar Ushuaia te vliegen. Er is een gezamenlijk diner dus hopen dat dat goed is.  Het spijt me dat dit blog nog niet echt spannend wordt maar eenmaal op de boot hoop ik dat daar verandering in komt. De wind verwachting is in ieder geval slecht. Tussen 5 en 6 Beaufort is de verwachting dus dat wordt een Drake shake.

1. Marc & Constans:
    Jammer van het Italiaans eten .jij bent natuurlijk
    el Rincon de Toscane gewend in estepona 😂
    En een Argentijnse wijn kan niet fout .
    Morgen een nieuw avontuur Hans .
    Hopelijk heb je een leuk gezelschap.
    Smakelijk eten vanavond.
  2. Gé Stockermans:
    17 december 2023
    Hoi Hans, jammer die Italiaan. Maar vanaf nu gaat het zeker Top worden. Veel plezier vanavond. En dat de wind maar mag gaan liggen.
  3. Gé Stockermans:
  4. Gé Stockermans:
  5. Charlotte:
    Ha Hans
    Nog tijd gehad om naar de la Boca wijk te gaan……….

Goeie vlucht vannacht met je mede reizigers
    Spannend!!!!!