We varen

19 december 2023 - Puerto Williams, Chili

Gisteren (zondag) een storm en veel regen in Buenos Aires.  Naar het nieuwe hotel en binnen gebleven , ben nu op de helft van het boek "De man met de duizend Gezichten". Goed gegeten en vroeg naar bed. Om 3:40 opstaan, ontbijten en de bus in naar het vliegveld, In Ushuaia weer de bus in en rond gereden worden, met 200 mensen lunchen en om 17:00 op de boot inchecken; Wat een kut dag, ik werd er weer aan herinnerd dat ik groepsreizen afschuwelijk vind. Maar eenmaal op de boot, wat een prachtig uitzicht en een super service. Wel nog even de veiligheid briefing gedaan met je zwemvest aan, in de rij staan voor je internet code, je pasje, je jas etc. Maar ik stond op dek 6 aan de voorkant van het schip toen we wegvoeren. Wat een schitterend uitzicht.  Nu begint het pas echt. We kunnen tussen twee fronten doorvaren naar Antarctica en zijn er al over anderhalve dag. Heerlijk gegeten en als je de Aziaten ontwijkt heb je goed gezelschap aan tafel :). Ik zal een paar foto's posten die misschien een goede indruk geven.

1. Jeanne:
    19 december 2023
    Now indeed it gets interesting, hope it's not too windy.